Min första tand

Den 6 November tittade min första tand fram. Så nu vet mamma varför jag har varit helt omöjlig den senaste tiden.
Men inte nog med det den 12 November kom tand nummer 2 fram.

Så nu börjar jag bli stor ska ni veta.
Kryper i full fart, är överallt o ingenstanns.
O mamma får hänga med i svängarna.
Reser mig gör jag ju oxå men nu kan mamma lita på mig för jag är så stadig så jag ramlar inte längre o om jag skulle tappa balansen så sätter jag mig ner.

Jag kan syselsätta mig själv oxå.
 Behöver inte vara med mamma hela tiden.
 Kan sitta på golvet och prata med leksakerna.

Jag bråkar fortfarande när jag ska sova o kommer i säng för sent. o somnar jag i tid ja då ska jag kliva upp 1 timme senare, annars skriker jag bara.
Riktigt bråkig de är vad jag är. hihi..

Fredag den 17 oktober Farfar o hämtar mig. jag ska vara med dom i helgen. Så jag skriver lite mer efter helgen o berättar hur det har gått o vad vi har gjort.

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0