Den 24 November

8 Månader idag!

Idag har jag varit på julmarknad med Mamma, Pappa, Mormor; morbror Fredrik och morbror Mattias.
Det var roligt de.
Försökte ta mössorna av alla barn som gick förbi. hihi...
Jag fick ett par lovika vantar i 8 Månaders pressent av Mormor.

Efter marknaden gick vi till Farmor och Farfar och åt lite mat, sen åkte vi hem.


Men nu ska ni få höra nå roligt.

Jag kan säga mamma nu =)
O så kan jag göra prupp ljud med handen i mun.
O i Fredags va jag, mamma och Jossan ner på stan och hälsade på Lillan.
Jag skulle visa att jag kan krypa och resa mig själv.
Men inte nog med det, jag tog och kröp upp för hela trappen i butiken oxå.
Och så stog jag utan stöd i typ 5 sek.

Så passa er för snart kommer jag springandes =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0