Veckan som gått

Den här veckan har vi tillbrinngat i långsele hos pappa Henkes mormor.
 Vi har tvättat bilen och båten och så har vi fiskat. eller mamma o pappa har fiskat, Jag fick inte följa med i båten eftersom jag är för liten och så har jag ingen flytväst.
Jag fick vara med faster Hanna istället. Hon kom och hämtade mig hos mormor o så for vi hem till henne.

Sen på lördagen så var det dags för crusing.
 Dit fick jag följa med men jag sov för det mesta i vagnen, vi va inte där så länge för mamma tyckte de va för mycke folk för att vara ute med mig i vagnen o så va ju Benzon med oxå.
Han ville ju bara leka o hälsa på alla.
 Morbror Fredrik sov hos oss efter crusingen.

På söndag morgon så väckte mamma mig för då skulle vi iväg på hundutställning.
Mormors vovve Zita skulle ställs ut,
Så då fick jag mysa lite med mormor, men de va sååååå varmt ute.
Zita fick tyvärr en trea så de gick inte så bra för henne. men hon är fin ändå.

För övrigt så vill jag berätta att jag skrattar o pratar för fullt.
inga riktiga ord men mamma förstår ändå. hehe.
Dreglar de gör jag mycke oxå, jag blir aldeles blöt. de tycker inte mamma om.

Ja jag är ju 10 veckor nu, tiden går fort och jag växer o växer.
Snart är jag ute o springer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0