"Träffa" Mormor idag

Hej hopp,

Igår åkte vi till Långsele o mötte momma på ica för mamma skulle hämta sina kläder som hon hade beställt.
Men när vi kom dit så hade jag somnat såklart.

Idag har vi varit på stan o köpt färg och gips så vi kan göra fot o hand avtryck och gips fötter o händer.
ska bi roligt o de bli nog färg överallt ska du se.
men men. de får mamma stå ut med.  hihi

De vart ingen lång stund på stan för när vi kom in på jysk så träffa pappa en gammal arbetskompis från Proffcom o så stog dom o pratade om jobb o då kom hans kompis på att han visste av ett jobb så han ringde killen som behövde lite hjälp o så var de klart.
Pappa hade fått jobb på 10 min.
Han ska jobba åt en bonde som behöver hjälp med en massa saker på gården o så behöver han hjälp o lasta skrot o sånt.

Han jobbade första timmarna idag.
 De vart 3 timmar o de gick så bra så att han ska jobba imorgon oxå.
Han börjar klockan 7.
 Jätte bra tycker jag för så får jag mer saker. hihi.

Men nu ligger jag i min säng o sover o har det bra. 

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att pappa har fått jobb. Jätteroligt att kunna läsa vad du gör på dagarna, när vi inte träffas så ofta. Har mamma och pappa bestämt när du ska döpas?Ha det så bra och hälsa mamma och pappa! Kram Sara

2007-06-15 @ 11:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0