Sundsvall

hej

Igår tog vi o åkte till Sundsvall.
Vi skulle skjutsa en kompis till mamma o pappa till vårcentralen i söråker.

Sen så vart det en sväng i Birsta.
Vi va på ÖB o handlade en massa saker o sen va vi o tittade på rean i klädesaffärerna. mamma köpte lite kläder till  mig som va jätte fina.


Pressent från mamma

Detta fick jag av mamma =)

Efter det så åkte vi ut till morfar o hälsade på. där fick vi lite mat o fika. de va roliugt att träffa dom. de va så länge sedan o dom tyckte att jag hade blivit så stor.
Jag fick låna en flytväst så jag kan få åka lite båt o fiska med mamma o pappa.

vi kom hem runt ett på natten men då sov jag såklart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0