Midsommarafton

Hej hej allihop.
Nu var det ett tag sedan ni fick veta något om mig men det har inte hänt så mycke den senaste tiden.

Men jag kan berätta att jag, mamma, pappa och Benzon har firat midsommar med Mormor, Mats, Fredrik, Mattias och några släcktingar till Mats.
Vi plockade blommor o byggde tag över altanen medans mormor o Mats jobbade.

När mormor kom hem va det dags för lunch o då hade mamma o pappa en överraskning.
dom tog o förlovade sig. Jätte kul tycker jag.

på lördagen då åkte vi ner på graningebruk o fiskade lite tegnbåge där.
Vi fick jätte mycke fisk.  o så kräktes jag på mamma. haha =)

på söndagen fick jag följa med Mamma, mormor och Mattias till mormors jobb (Ica Bispgården) o handla lite. och jag var snäll hela tiden, o somnade så fort jag hamnade i bilen. =) det är jätte mysigt att sova i bilen.
Men så fort bilen stannar så vaknar jag igen, för då vill jag vara med. hihi.

sen så hände de inte så mycke mer speciellt tror jag.
Jag kämpar fortfarande med att vända mig från rygg till mage men det går inte riktigt än o jag blir så arg. =(
Men från rygg till mage kan jag vända mig.


Annars så fortsätter jag att växa så det knakar o jag är fortfarande lika snäll,
Lägger mig mellan 9-10 på kvällen o vaknar ca 2 gånger på natten o då ger mamma mig flaskan o så somnar jag igen o vill kliva upp på riktigt vid 11-12 tiden på dagen.
Det är skönt att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0