Hejsan hoppsan allihop

Idag har vi varit på stan som vanligt.
Fick vara lite med morbror Fredrik.
Sen har vi faktiskt inte gjort så mycke mer men jag såg att Sara hade komenterat ett av inlägget o frågat om dopet.

Så då vill jag medela att mamma har lagt dopet på is eller va man säger.
Det beror  på att Prästen som vi vill ha är på semester och den andra prästen är upptagen med ett annat dop.
Sen så vill ju mamma att alla ska kunna komma så hon har bestämt sig för att vänta till efter semestern.
Det är så många som inte kan komma annars.

Hoppas att alla läser detta o sprider vidare att det inte blir något dop nu.

Många kramar till er alla från mig.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Anna --<-@

Så söt hon e :) Så jätte söt å gullig! Hoppas att jag kan komma upp och hälsa på er snart.. Får kanske ta med mig Niki? :) Jätte Kram

2007-06-19 @ 11:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0