Hej hopp

Pappa o Jag sover


Här ligger jag och pappa o sover.
Jätte mysigt.
Min pappa är så snäll, Han tycker om o prata o kramas med mig.
Jag tycker om honom oxå.



Idag har vi varit ute i skogen o fiskat o mamma har plockat blommpinnar till sina blommor.
De va jätte mycke mygg så jag satt mest i bilen o sov ja.
Men de va mysigt det oxå.

Pappa fick några abborar o gäddor i den där sjön som vi va till.
Och Benzon sprang runt o busade i skogen.

När vi kom hem for pappa ner till älven o lät Benzon bada lite o jag o mamma stannade hemma.
Mamma orkade inte följa med o bada.

Idag har de varit lite kallare o skönare ute, de ha blåst en del så man har orkat göra saker idag.
vi gick till o med bort till Hallsta kiosken o köpte mjukglass,

NU vaknar jag så då måste mamma sluta skriva om mig o komma o kramas en stund.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0