En helt vanlig dag

Idag kom Farfar o hälsade på en liten stund. Han skulle lämna skatte märke till bilen.

När han åkt så gick jag, mamma, pappa o Benzon ner på stan för att köpa en badbassäng till mig.
Mamma hittade en jätte fin för 70kr på Jysk. Den ska jag bada i hela sommaren.

Sen så har vi bara varit hemma, mamma har planterat om lite blommor o så.
Sen vart det regn så då va de bara att sitta hemma o titta på tv.

Idag har jag sovit väldigt lite, typ en timme bara, så jag är lite gnällig o knölig, hinner bara somna så vaknar jag igen. Allt börjar bli för intressant att titta på.

Babygymmet är verkligen jätte kul nu. nu kan jag ta i sakerna o slå på dom o så. de är jätte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0