Hejsan hoppsan

I Torsdags kom min snälla Mormor och Morbror Mattias och hämtade mig hemma.
Jag sklle få vara med dom eftersom Mamma och Pappa skulle på lax festivalen.

På fredag morgon fick Mormor väcka mig för då skulle vi åka till Sundsvall o handla lite och så skulle vi hämta morbror Fredrik hos Morfar.
Så då fick jag träffa dom oxå, dom tyckte att jag växte fort. hehe.
Men de är bara för att jag försöker slå rekord.
Just nu så har jag 62-68 men jag kan bara ha vissa kläder i 62.

Mormor handlade en massa kläder till mig från Inge och Mona, Hon hade fått pengar av dom.

image30

Detta fick jag =)
Mamma tyckte det var jätte fina kläder.


På Lördag kom Mamma och Pappa hem till Mormor för att hämta mig =)
vI stannade o åt middag med dom innan vi åkte hem.

Det var dags för mig att sova nästan direkt när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0