Bvc idag =)

Idag har Farmor och Farfar varit o hälsat på =)
Jag fick en massa kläder som dom handlat i Halmstad.

Kläder från farmor o farfar

Allt det här fick jag av Farmor, Farfar, Hanna, Helen och Hilda =)
Jätte fina kläder.
Mamma och Pappa fick oxå lite kläder. Dom var oxå fina.


Sen vid halv 4 var det dags att åka upp på Bvc.
Där skulle jag vaccineras mot 5 olika sjukdommar.

När vi kom dit så började vi med att mäta o väga mig.

Jag vägde 7420 gram och jag var 64 cm lång.

Sen vart det dags för sprutan, då fick jag sitta i mammas knä medans Eva gav mig den.
Det gick ganska bra jag vart lite ledsen men det gick över ganska fort. Sen skrattade jag igen.

När vi kom hem så va jag så trött så mamma la mig i sängen så att jag fick sova en liten stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0