Idag blir jag 5 månader =)

Hej på er.

Nu var det länge sedan jag skrev till er. Vi har haft problem med datorn.
Men nu ska ni få höra vad jag har haft för mig.

Den 16 Augusti va vi på Bvc med Ronja, Sara och Ronjas mormor.
Jag vägde 8090 gram och var 66 cm lång.
När vi hade varit på Bvc gick vi och fika med dom på lilla café. Det var roligt jag fick sitta i Ronjas mormors knä en stund eftersom Ronja sov. hehe

Den 18 Augusti var det byakampen i Graninge. Klockan 11 på dagen var det gudstjänst med P-J på Ross. Sen klockan 12 började tävlingarna.

Det var Phils lag som vann. Dom vann inträde på surströmmingen som vi hade på kvällen.
Jag fick vara med på den oxå, Men jag sov för det mesta ute i vagnen.

Mellan byakampen och surströmmingen var vi på fotboll. När Graninge gjorde mål så skrek mormor så att jag vart  jätte rädd o då började jag oxå skrika. haha..

Den 19 Augusti åkte vi hem. Mattias åkte med oss för han skulle till tandläkaren på måndagen.

Den 20 Augusti Var vi på stan med Mattias. Mamma köpte lite kläder till mig.

259937-47


259937-46


Jätte fint och bra tycker ja. =) Mamma är så snäll. =)

Oj jag ha ju glömt att berätta att jag har varit på mitt första besök på akuten för min egen del. Förra gången var det för mammas skull vi va där men den här gången hade jag gjort illa armen. det va något som hade blivit fel i armbågen men när vi kom in så hade troligtvis mamma lyckats få det på plats igen, så det va ingen fara med mig.


Och idag Den 25 Augusti har vi varit på stan med Anna och hon har handlat en massa kläder till mig.


259937-45

Detta fick jag av henne. De va oxå jätte fina kläder..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0