En tur till stan

Igår åkte vi in till stan med Gina, Melyssa och Milo =)
Vi skulle på en loppis som visade sig vara inte så bra :(
 
Vi gick till Restaurang Torget där Gina jobbar istället och hon bjöd oss på mat och dricka. Vi satt där o myste hela dagen. Jag och Issa tog med Milo o Thilo o lekte med drakarna så att Mamma o Gina kunde sitta surra i lugn och ro.
 
Efter det köpte vi med oss lite go fika o åkte hem o myste.
Jag och mina kompisar lekte en massa ute och spelade kort o hade roligt ända in på natta som vanligt.
ÅÅÅh vad det är härligt med Sommarlov =)
 
 
 
 
Idag har vi haft en hemma dag.
Jag har lekt med Filippa, LillTindra och Melyssa idag =)
 
<3 Puss Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0