Måndag =)

Morgonen började som vanligt.
Jag tar med mig Thilo till Mammas dator där vi kikar på lite film och när vi blir hungriga så fixar jag macka åt oss båda o så sätter vi oss o kikar på mera film =)
 
Vi har även varit till Birsta en sväng idag. Mamma skulle på Ikea o handla lite :/ Som vanligt va det kul ända tills vi kom dit, Då tyckte jag allt va tråkigt, dåligt och orättvist =(
Men det gick över tillslut det med =)
 
Hemma har jag lekt med både Filippa och Cleo. Äntligen har Filippa börjat vara hos sin Mormor igen så att jag kan leka med henne oxå =) Det va ju tok länge sedan hon va här. Men hennes Mormor ha varit jätte sjuk så hon har inte orkat med nå barn =(
 
Nu ska jag ta o sova lite för imorgon blir det lång dag på dagis. Bobbas ska ju jobba hela veckan =)
 
Natti Natt
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0