Klappar =)

Ja nu ska ni få se allt fint jag fått =)
 
Från Mamma, Bobbas och Thilo
 
Från Mamma, Bobbas och Thilo (En väska som man målar själv )
Från Mamma, Bobbas och Thilo
Från Mamma, Bobbas och Thilo (En symaskin som man kan sy på riktigt med)
 
Den här fich jag av Lilo =) (Lilo=Thilo)
 
Momma o Mats =)
 
Momma o Mats =)
 
Momma o Mats =)
 
Momma o Mats =)
 
Den här fick jag av Morbror Mattias =)
 
Det här fick jag av Moster Sandra, Henke och Kusin William =)
 
Det här fick jag av Bobbas Mamma.
 
Den här fick jag av Caroline, Mattias, Veronika och Stefan.
 

Tack så mycke för alla super fina klappar =)
Nu är det som så att Mamma slarvat med fotona här så det fattas lite saker. Men hon ska försöka komma ihåg att fixa det imorgon =)
 
<3 Puss Puss <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0