Sagis, Fredde och Louisan =)

Söndagen började Jag tillsammans med Mamma och Thilo på Thilos rum =) Vi byggde lego o lekte =)
 
Igår va det Tisdag och när Mamma hämtade mig på dagis så ville jag såklart att Saga skulle följa med oss hem och det tyckte Mamma oxå att hon kunde göra =) En lång lekstund blev det eftersom Saga fick stanna ända till halv sju eftersom Carola skulle på föräldra möte =)
 
Det blev mest lek med Barbie, Vi försökte gå ut en stund men det blev inte långvarigt eftersom det började regna =(
 
Som ni ser så kom Filippa oxå till oss och lekte en stund. Sedan tog Jag, Saga, Filippa, Mamma och Thilo en promenad hem till Saga där vi lämnade av henne och sen gick vi hem igen =)
 
När vi kom hem så kom Fredrik o Louise och hälsade på och som vanligt så fastnade vi i freddes surfplatta där vi kikade på bilar o annat spännande.
 
Fredde byggde även lite pussel med mig =)
 
 
Idag är det Onsdag och jag har varit på dagis o lekt med Saga o alla andra, Visningsdag har vi haft oxå precis som alla onsdagar och idag hade jag med mig en film vilket va lite passande eftersom det har regnat en del idag =(
 
När Mamma kom hem från jobbet hade hon Fredde o Louise med sig. Dom hade hämtat upp Mamma på Jobbet så att hon skulle få provåka Freddes nya bil som han precis hade varit på bilfirman o hämtat ut =)
Mamma hade även bjudit hem dom på Tacos =) När maten va färdig dök även Morfar, Sara och Oliver upp. Dom ville hälsa på oss lite så efter maten blev det fika oxå =)
Vilken lyx dag lixom =)
 
Nu är det sängen som gäller. Sista dagen på dagis för denna vecka imorgon. Jag får ju bara gå 15 timmar nu =(
Men det är ju lite bra för då slipper jag vara på dagis utan min Sagis. hon går ju oxå 15 timmar, Så vi kommer samtidigt och vi går samtidigt =)
 
Natti Natt På Er!!
 
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0