Långa dagar

Den här veckan har jag inte alls gillat ska ni veta, Det är inte alls roligt att vara på dagis så mycke som jag varit denna vecka =( Men det har gått bra och bäst har det gått dom dagarna som Saga har varit på dagis. Det är bara dom dagarna som jag vill vara på dagis. Dom andra dagarna är det bara trååååkigt =(
 
När vi kommite hem så har vi bara hunnit äta middag och jag har suttit vid Mammas dator en stund o sen ha det varit dags att sova =(
Jag har inte varit ute o lekt något alls med mina kompisar, Jag har valt att sitta hemma o spela på datorn. Men det kan ju bero lite på att Filippa har varit his sin Pappa den här veckan  =(
 
Idag har jag o Mamma varit på Birsta. Först va vi Toys r us och köpte en pressent till Theo och jag fick även kika runt på alla saker dom har där.
Efter det gick vi på barnenshus o kikade en sväng och påvägen därifrån till Birsta City va vi in på nya affären på cupolen Delicato heter den o där hittade jag en låda med mina favoriter som Mamma självklart köpte till mig. Damsugare!! Jag älskar dom =)
 
Sen fick jag gå på JamJam och köpa mitt lördagsgodis innan vi hoppade på bussen o åkte hem för att gå på Theos kalas =)
Där fick vi en massa fika och sen blev det en massa bus =) Theo fick en massa fina och roliga saker =)
 
Nu på kvällen har jag gjort som alla andra kvällar. JAg har spelat på Mammas dator =)
 
Nu är det dags att sova säger Mamma så det är väll bäst jag gör som hon säger då.
 
Natti Natt
<3 Puss Puss <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0