Förlåt Förlåt!!

Ja Förlåt för att jag inte skrivit något på nästan en hel månad =(
 
Jag har lixom inte tid att sitta o skriva så mycke. När jag sitter vid datorn så har jag bara tid att spela alla roliga spel =) Bratz, Winx, Sminkspel, Matspel, Bolibompa o MASSA annat. Mamma kan hitta alla möjliga roliga spel och jag gillar verkligen att sitta o spela.
Men kommer det en kompis o vill leka så släpper jag datorn o springer o busar istället för det är ju sååå mycke roligare =)
 
Vi har varit till Mormor o Mats o hälsat på en helg och det är verkligen jätte mysigt och roligt =)
Jag fick följa med Mats och Bobbas ut i skogen o jaga hare en dag =) Bobbas fick skjuta sin allra första hare =)
 
 
Mats sa åt mig att gå o göra iordning mackor som jag kunde ta med mig ut i skogen när vi skulle jaga hare. Tanken va nog att jag skulle göra ett par mackor så att jag skulle klara mig hela dagen. Men jag tog den minsta mackan jag kunde hitta och la den i en liten söt låda med rosa lock. När Mormor hittade den i kylen blev hon full i skratt och tyckte att jag va himla söt. Men jag va ju duktig som gjorde som Mats sa, Jag gjorde ju en macka o stoppade den i en låda och sen in i kylen. Mormor gjorde mer macka till mig så att jag inte skulle bli hungrig i skogen =)
 
MysPys hemma hos Mormor =)
 
Film mys med Lillebror hos Mormor o Mats =)
 
Ja det va för 2 helger sedan det. Förra helgen åkte Bobbas ensam till Mormor o Mats för att jaga Älg. Jag, Mamma och Thilo va hemma o myste på. På lördagen va jag på Discokalas hemma hos Emilia som går på mitt dagis. Det va så roligt att jag vägrade följa med Mamma hem när hon kom för att hämta mig. Jag vägrade så mycke så Mamma va tvungen att bli arg på mig =(
 
På Söndagen förra helgen så kom Pappa hit till Sundsvall för att umgås med mig =) Vi tog en tur till Birsta, Mamma och Thilo följde oxå med =)
 
En Mössa
 
En Hjälm
 
o Kläderna jag har på bilden fick jag av min snälla Pappa =) På bilden är vi redo för fotografering på dagis =)
 
O nu denna helg har vi varit på kalas o firat Morbror Oliver som fyllde år =)  Jag har även varit på Tjejmiddag hemma hos Cleo =) En jätte rolig kväll hade vi =)
 
 
På veckorna har jag varit på dagis och på eftermiddagarna har jag lekt med Cleo.
 
Ja nu har ni fått en liten uppdatering igen =)
 
 
Puss o Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0