Överraskning =)

Ja idag har verkligen varit en supder duper toppen dag =)
 
Till o börja med så fick jag följa med Mamma på jobbet o kika på henne när hon gjorde jätte fina tårtor =)
O sen dök min överraskning upp på Mammas jobb. =D Det va Pappa som kom för att ta med mig på ännu en överraskning.
 
Jag och Pappa har varit på Himlabadet och busat i flera timmar och det har varit hur roligt som hellst =)
Efter allt badande åkte vi tillbaka till Mamma på jobbet där vi fikade lite och sedan åkte vi alla på Ica där Pappa köpte ytterligare en julklapp till mig =)
Han kommer ju åka utomlands under hela december så han kommer inte vara med på jul så därför får jag mina fina klappar nu =)
 
Men tyvärr tog det precis slut på batteri i kameran så bilden får dyka upp imorgon istället =( Men jag har iallafall fått nya vinterkläder =) Täckbyxor och jacka =)
 
Sen åkte vi på Max o hämtade mat som vi tog med oss hem till Bobbas och Thilo så att vi alal kunde äta tillsammans =) Pappa stannade en stund efter maten och jag fick ge honom en farsdagspressent. O eftersom min Pappa gillar kaffe så fick han en mugg och ett paket kaffe, hihi =)
 
Nu kan jag lova att jag är helt slut så nu ska jag krypa ner i sängen o sova. Imorgon ska jag berätta för alla på dagis vad det va för överraskning jag fick idag =)
 
Sov gott
 
<3 Puss Puss <3
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh det låter ju som att tindra haft en riktig toppen dag. Log mig igenom hela inlägget ;)

Svar: Ja en riktig toppen dag =) Gillar att det är någon som kommenterar ibland. Ni är lite dåliga på det tycker jag, Haha =)
Tindra

2012-11-08 @ 20:36:41
URL: http://purplelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0