Jätte länge sedan nu

Ja nu va det länge sedan jag uppdaterade men jag har så dåligt med tid förstår ni. Jag är ju på dagis på dagarna o sen är jag ute o busar tills det är dags att sova.

o Hur ska jag nu komma ihåg vad jag gjort dom senaste verckorna???

För nån helg sedan så åkte jag o Thilo till Mormor o Mats iallafall o där hade vi det hur bra o roligt som hellst. Jag tycker att det är jätte roligt att vara där =) Vi va där från Fredag till Söndag.
På söndagen så skulle Mormor o Mats till Sundsvall så då körde dom oss hem, Men efter vägen så kom jag på att jag ville hälsa på Emma, Mormor ringde till Mamma o frågade om det va okej att dom körde mig dit istället o det va det ju såklart =)
Där lekte jag med Emma o Hennes kompis hela dagen o ända fram till middags tid. Super roligt hade vi =)

Sen har det väll mest varit dagis o ute bus med alla kompisar som vanligt. Filippa har varit hemma mycke oxå så jag har lekt med henne en hel del. o så ha ju Sol, Ludde o Lukas varit hemma så jag har busat massor med dom oxå =)

Lite bilder kanske :D




Filippa




Sähär ser vårfina barn ben ut =)


Gungar med Ludde o Sol =)






Sen har vi ju även varit på Majbrasa =) Det va en pytteliten brasa men lika spännande va det ändå o jag fick träffa jätte många av mina kompisar som va där plus att jag fick en massa saft o kakor =)
Den natten fick jag även sova hemma hos Cleo o det va mysigt, Jag o Cleo sov i deras vardagsrum eftersom Cleos syster oxå hade en kompis där som skulle sova över =)



Sen måste jag ju berätta om idag oxå.
Fyyyyy va jobbigt det va att kliva upp imorse, Mamma väckte mig klockan 6 imorse o sa att det va dags för dagis. Men hallå mitt i natten kan man ju inte gå på dagis tyckte jag men jo det skulle jag visst.
Lite roligt va det väll att jag skulle få vara på min gamla avdelning på morgonen o dessutom så skulle Thilo vara med där. Men jag va ändå JÄTTE trött.
Sen fick jag vara på dagis ända fram till klockan 3 då Bobbas kom o hämtade oss, En LÅÅÅÅÅÅÅNG dag har det varit o många fler kommer dom bli eftersom både Mamma och Bobbas jobbar nu.
Dagarna kommer troligtvis bli ännu längre och o jag kommer inte hinna träffa Mamma något alls =( = (=(
Jag tycker inte alls att det är nå roligt.

Men nu är det dags att sova så jag kanske är lite piggare imorgon när Mamma väcker mig.

God Natt På Er

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0