En helg med Pappa =)

I Torsdags kom min pappa o hämtade mig =) Ååååh som jag hade längtat efter det ska ni veta. Jag kunde bara inte sluta tjata om att få åka.
Från börja tyckte jag att det va lite tråkigt eftersom vi inte skulle vara i Östersund =( Jag har ju fått ett nytt rum där som jag inte fick se. Men efter vad denna helg har bkudit på så är jag inte ett dugg ledsen över det längre =)

Jag har ju nämligen fått busa med mina kusiner hela helgen o det har ju verkligen varit hur roligt som hellst. Farmor har gjort i ordning ett lekrum hemma hos dom o det har hon fyllt med mängder av leksaker som jag o Wille lekt med =)







Vi har även varit på marknad där vi fick åka karuseller o massa annat spännande =)







Det har verkligen varit en super duper bra helg och den avslutades med att Jag, Pappa, Mamma, Bobbas och Thilo tog en sväng inne på Birsta där Pappa köpte lite kläder till mig och sedan åt vi tillsammans på Max.
Pappa följde även med oss hem en sväng för att umgås o för att hälsa på våran granne som Pappa känner =)


Det här fick jag av Pappa =) Tok fint nu när det börjar bli sommar =)




Vidare till veckan som är nu =)

I Måndags va jag på dagis o busade med alla kompisar. Jag ville inte alls gå från början. Jag gillar ju inte dagis längre =( Men när jag väl kom dit så gick det super bra =)

Natten mot Tisdag väckte jag Mamma mitt i natten med panik. Hade JÄTTE ont i halsen o jätte konstig o jobbig hosta plus att jag hade närstan 40 graders feber =(
Men på morgonen när jag vaknade va jag pigg som en lärka. Hade fortfarande feber men inte lika ont i halsen o knappt någon hosta =) Jag fick vara ute o leka hela dagen trots feber eftersom det va så himla fint väder ute =)

Onsdag är det idag o eftersom jag hade feber igår så fick jag vara hemma idag oxå =) När Mamma kom hem från jobbet gick vi ut o lekte i sandlådan en stund, Jag o Mamma byggde sandslott o Thilo trampade sönder dom =(
Jag fick följa med Mamma på Bageriet när hon skulle dit o jobba eftersom Bobbas jobbar natt, Thilo fick vara hemma hos Enya o leka han.
Men jag har haft roligt på Mammas jobb idag, Lena som bakar alla tårtor va kvar hela eftermiddagen idag o jag fick hjälpa till med en massa saker o jag fick titta på henne när hon gjorde gobitar o hon tyckte det va roligt med alla mina roliga frågor =)

När vi kom hem va jag med Cleo en liten stund men sen gick jag in o badade med Thilo istället =)




Nu är det sova dags =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0