Önskelista till 5 Års kalaset

Ja jag ska försöka mig på att skriva något iallafall.

1:   EXPEDIT Bokhylla med 16 Fack. Fyra på höjden o fyra på bredden. VIT ska den vara o kostar 995kr
2:   Lådor till hyllan. Jag vill ha 4 st som passar bra till dom 4 nedersta facken på hyllan. Svarta eller Vita

3:   Barbie möbler och andra roliga tillbehör =) Hyllan ovan ska bli ett barbiehus, varje fack ska vara ett rum så jag behöver massor med möbler. Alt från kök till cyklar o annat, haha (Det behöver inte vara av märket barbie, bara dom passar en barbie så är jag nöjd =) )

4:   Kläder från storlek 116 o uppåt =) Massor med färg vill jag ha på kläderna i vår o sommar, Man ska bli glad av att titta på dom.
Vi har inte hunnit kika på ytterkläder o skor så jag har inte en aning om jag behöver något där =(

5:   Pressentkort på Birsta city =) H&M går oxå bra men hellst Birsta City så jag kan välja vad jag vill vart jag vill =)

6:   Nya filmer vill jag oxå ha. Börjar bli less på dom 200 filmerna jag har, Haha (Barbie, Hello Kitty, Winx eller annat.) Spar kvitto utifall ni råkar köpa en som jag har redan =)

7:   Barbie Musketördocka. Vill ha alla =)

8:   Spel  Vanliga och spel till tv-spelet V.Smile heter det

Ja det va lite saker det, kommer inte på nå mer en detta är det jag mest vill ha. Det jag vill ha mest står överst på listan o sen neråt, Hehe =)

Vet att vi tidigare har sagt lekhjälm men det känns väldigt onödigt nu när det inte ens finns nå snö i backen på dagis så den vill jag INTE ha nu. Den önskar jag min i Julklapp istället =)



Klämmer in här oxå så att ni vet ni som funderar.

Det kommer bli 2 kalas som vanligt fast ändå lite annorlunda.

Lördagen den 24 Mars klockan 13,00 Är det kalas hemma hos oss Då är såklart alla som vill komma väkommen =)

Lördagen den 31 Mars kommer jag ha barnkalas ute i lokalen på området. Det blir Disco kalas. Då kommer lite dagis kompisar o mina vänner här från området vara bjudna plus Nellie, Emelie och Emma =)


Det kommer inbjudningskort till Barnkalaset =)

Kram på er så länge <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0