Maskerad =)

Ja imorgon är det ÄNTLIGEN dags för maskerad på Dagis o det ska bli sååååå roligt.

Jag, Mamma o Morfar va ju till Sörberge igår för att hyra maskerad kläder, Men vi åkte därifrån utan. Dom hade ju bara gammla kläder. Det va som att kliva in i en gammal tants garderob. Inget alls för mig =(

Men jag har ju världens bästa Morfar som tog med mig på Toys R Us istället o där fick jag köpa en Tingeling klänning =) ÅÅÅÅÅh den är sååååååååååå fin =)

TACK SÅ JÄTTE MYCKE =)


















Haha det blev väldigt många Tingeling bilder här men jag ville bara visa hur mycke jag tycker om min fina klänning =)




NEJ Mamma jag har inte sminkat mig. Jag har inte använt  läppstift jag lovar.



Ja det va allt från mig idag det, Nu ska jag sova =)

Natti Natt.

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0