FURUVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIK!!!! =)

Jag har fullt upp hela dagarna nu när det är sommar så jag hinner inte med att uppdatera så mycke =(
Men nu ska ni få en MASSA bilder från våran furuviksresa =)









Eftersom jag sprang i förväg hela tiden så blev det inte så många bilder på mig =( Men nästan alla djur fick vara med iallafall. Jag tycker det va jätte häftigt att titta på djuren och yrade runt överallt =)

Men karusellerna är helt klart roligast och jag ville såklart prova på allt. Allt utom Spökhuset va roligt. Det tyckte jag va jätte läskigt o satt och kramades med Mamma hela tiden samtidigt som jag blundade. Mamma satt hela tiden och talade om när det dök upp något nytt så att jag kunde vara berädd.
Jag åkte till o med stora berg o dalbanan och den gillade jag verkligen. Mamma trodde jag skulle tycka det va läskigt men jag hann inte mer än ur den så ville jag åka igen. Första gången åkte jag med Bobbas och andra med Moster Sandra =) Bilderna från det verkar tyvärr ha kommit bort =(

Tyvärr så blev det lite lite tid över för karuseller så jag hann inte åka så mycke som jag ville =(

Vi spelade lite oxå men jag vann bara en liten Apa som jag fick fiska upp med en pinne. Morbror Fredrik och Louice därimot dom vann En STOR låda med Chips, En STOR låda med Plopp och en STOR låda med Marabou mjölk choklad.


För att vi skulle kunna vara på Furuvik tills dom stängde och slippa åka hem så sent på kvällen så hade vi hyrt en stuga på Älvkarleby camping. Lauice och Fredde hade oxå gjort det så på kvällen grillade va hamburgare och efter det gick vi en promenad runt campingen och då hittade vi en lekpark som jag och Thilo fick leka lite i =)

På Lördag morgon sov vi ganska länge och sedan va det bara tt kliva upp o äta frukost och sedan packa ihop allt i stugan. Klockan 11 va det dags att lämna tillbaka nyckeln.
Innan vi bagav oss hemmåt åkte vi in till Gävle och hälsade på GammelMorfar och Marie =) Där fick jag och Thilo pressenter och  så fick vi fika =)

Kring 2-3 tiden gav vi oss iväg hem mot Sundsvall. Både jag och Thilo somnade innan vi kommit ut gävle och sov hela vägen hem =)


Den Rosa söta Apan, Flöjten, brochen och den lilla fina asken köpte jag inne på Furuvik och den andra Apan va den jag fick när jag fiskade =)



Ja ni det va Furuvik det och jag hade verkligen jätte roligt. Men nästa år ska vi gå 2 dagar och så hoppas jag på bättre väder så att jag även kan få vara i vattenparken. Det regnade nämligen lite när vi va där nu och det va inte så varmt heller så Mamma tyckte vi skulle hoppa över badningen. Jag tyckte såklart inte alls det men Mamma fick lova mig att vi ska åka på Himlabadet när Mamma får lön =)


<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0