En egen telefon =)



En sån här fick jag av Mamma o Bobbas härromdagen =) Dom tycker såklart att jag är för liten igentligen men samtidigt så har mina kompisar egna telefoner och eftersom jag springer mellan mina kompisar fram o tillbaka så mycke så tyckte Mamma att vi skulle göra ett försök och än så länge har jag skött mig prickfritt. Men jag kanske ringer lite mycke. Haha =) Men som tur är så kostar det ju inget att ringa till Mamma, Bobbas och Pappa.
Jag fick en mobilväska till den oxå och den ska jag ha hängands runt halsen hela tiden och jag får bara ta fram telefonen om jag måste ringa eller om någon ringer till mig =)

O bara så ni vet det så är jag hur stolt som hellst över att Mamma o Bobbas gett mig denna, så nu ska jag bevisa att jag är en stor och duktig tjej =)


En massa lek med Filippa har det varit dom senaste dagarna och det gillar jag verkligen. LIte tråkigt att hon åker hem kring 5 tiden varje dag den här veckan bara =(

Men idag har vi varit ner till vattnet under Alnöbron. Tigra fick simma och vi kastade sten till henne =)


Pricken längst ut är Tigra o den längre in är en sten som Bobbas kastade =)







Mys Pys =)


När vi kommer hem så va det en massa barn ute o lekte så jag tog o busade med dom tills det va dags att gå in.
Nu är klockan 9 snart så det är dags att göra sig klar för sängen.

Sovgott alla glada =)

<3 Puss puss <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0