trots eller vad??

Ja det funderar Mamma på, Samtidigt som hon funderar på om det kanske bara är så att jag vill ha uppmärksamhet.
Kanske är det så att jag tycker att jag får för lite av det eftersom Thilo tar så mycke av både Mamma och Bobbas.

HUr som hellst så bråkar jag hela tiden om allt o ingenting. Bara gnäller o skriker o kastar saker omkring mig. Smälla i dörrar är oxå roligt o går det inte första gången så öppnar jag dörren o skriker något mer o sen smäller jag igen den ordentligt.

Jag springer upp o ner ur sängen 47 gånger per kväll bara för att jag vill. Kommer på en massa olika anledningar till att kliva upp. O Mamma håller på att bli tokig på mig.
Sen ha jag ju även kommit på hur man statar en film så när filmen är slut så startar jag helt enkelt en ny. O så får jag ju inte heller göra. Jag får ju bara se på 1 film på kvällen.

En massa hyss o tok hittar jag på.

Kan det kanske bero på för lite uppmärksamhet?!



Annars så är allt bara bra med mig iallafall. Igår va jag hemma o lekte hela dagen, spelade en del på mitt nya tv spel o bara va.
Jag fick även ett kort av Mormor o i kortet låg det 100kr som jag fick för att  jag gick med på att klippa mig när Annie va här. Så nu ska jag köpa sprayhårfärg för det får man när man har klippt sig =)
Rosa o lila tro jag att jag ska köpa.

Idag ha jag varit på dagis o sen ha jag lekt med Filippa, Julia och Verna =)

Men nu är jag trött o måste sova

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0