Besök i helgen =)

Ja i helgen ha vi haft besök här av Annie, Emilia och Angelina =) Det har varit super roligt tycker jag.
Jag o Emilia har för det mesta lekt o haft roligt hela helgen.
Mesta tiden ha vi tillbringat inne på mitt rum o vi ha nog hunnit leka med precis alla mina leksaker.

Visst ha vi bråkat lite oxå men inte så mycke faktiskt. Dom värsta bråken ha varit när vi skulle sova på nätterna.
Sista natten blev vi vaken till kvart i 2 på natten innan vi gav upp o slockade. Så idag ha jag varit lite trött faktiskt.

Nu ska ni få lite bilder så ska ni få se va duktig jag har varit. Mamma ha väntat länge på att jag ska gå med på det.




Det är bra lyxigt o roligt att gå till frisören ändå =)



O Kolla va snygg jag blev då =)



Jag satt still o va snäll o glad hela tiden o Mamma blev så glad över att jag ÄNTLIGEN gick med på att klippa mig. Det behövdes verkligen.

'
En Massa hår klippte Annie bort =)


Sen måste jag ju visa vad jag fick i Fredags när Morfar, Sara o Oliver kom o hälsade på =) Sara hade varit på Stadium rean hon =)


En fleece jascka =)


Och en täckväst som man kan vända på beroende på om man vill ha den vit eller Rosa =)

Tack så mycke för dom =)


Jag har haft en kanon helg i helgen o är nu helt slut så nu ska jag ta o sova.
Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0