Lika

Ja alla dagar ser i stort sett lika dan ut för mig. Är jag inte på dagis så är jag hos någon kompis =)

Härromdagen hittade jag på bus. Då blev inte Mamma glad inte. Jag o Cleo skulle gå till Verna o leka, men det gjorde vi inte. Vi fick inte vara inne hos dom så Verna o hennes bror kom ut till oss o då bar de iväg på äventyr.
Vernas storebror hade hittat pengar hemma så vi gick på kiosken o handlade o efter det så kom jag på att jag ville visa vart min dais kompis bor så jag tog med mig mina vänner över vägen o ner till Sanna.

När vi va påväg tillbaka kom arga Mamma och Camilla o dom va minsann inte glada på oss. Vi vet ju så väl att vi inte får gå dit. Utegångsförbud blev det då =(

Precis som någon dag innan, då jag skulle ha sovit hos Cleo men kom hem mitt i natten, Mamma va snäll o startade en film åt mig så att jag skulle somna lättare. Men istället så började jag ropa på mamma hela tiden o tillslut blev Mamma lite less på mig så hon sa åt mig att sluta. Det slutade i världens krig. Jag blev jätte arg o skrek, sparkade och slogs i en hel timme. Utan tv och utegångsförbud i minnst 1 dag blev det av det.

Ja ni jag har ett hemskt humör o när det väl har startat gå det inte att få stop på det innan jag är så trött så jag nästan somnar. Mamma förstår inte varför jag blir så arg eller snarare hysterisk.
Men det går kanske över med tiden, Haha =)

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Få se om det händer nå spännande i veckan som jag kan skriva om =)

<3 Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0