Jag är sjuk =(

Ja nu är jag sjuk igen. Fy vad jag inte tycker om det. Jag har feber, hosta, ont i halsen och snorig och jag har sååååååååååå tråkigt hemma =(

Idag skulle jag även ha varit till tadläkaren igen men eftersom jag vaknade med feber idag igen så blev det inte så =( O när Mamma ringde för att avboka dagens tid och boka en ny så blev det kanske inte så bra. Nya tiden blev den 26 Mars. Helt sjuk tyckte Mamma. Vi ha ju varit där 1 gång i veckan nu o helt plötsligt så är det så fullt att de är omöjligt att få komma tidigare.
Det känns som att om man är på plats o har varit på ett besök o ska dit igen så är det lättare att få tid än om man ringer dit. För det ha inte varit nå problem alls med tider tidigare.
Så nu få jag väll vänta till den 26 Mars då om det inte bli akut vill säga.

Så dumt att vara sjuk just idag =(
Hoppas jag blir frisk snart  så jag kan få gå på dagis o busa.


MysPys =)



<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0