Flyttat hemifrån??

Ja det är något som Mamma funderar på om jag har gjort. Jag är ju aldrig hemma. Äter o sover borta hela tiden.
Men jag gör ju det bara för att jag tycker att det är roligt =)
Men inatt fick jag allt sova hemma. Mamma ville så gärna ha mig hemma lite.

Men före det fick jag gå på "Bio" i lokalen här på oområdet =) 2 gånger  per månad kommer dom visa film där så att vi barn på gatan får titta. Vi fick även Festis och Popcorn =)

Men som jag sa nyss så ha jag varit med Cleo dynet runt hela veckan , vi har haft super roligt =)

Idag är det Söndag och vi har varit upp til dagis o åkt lite skridskor i det fina vädret. Det va roligt men det är inte så lätt att åka skridskor. Men jag har invigt mina nya idag o de va ju super roligt och dom är sååå fina =)





HÄRLIGT!! =)

Men nu ha jag ite tid mer. Nu ska jag springa iväg hem till Julia o leka med henne Philippa och Amanda =)

Hörs då =)

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0