Sommar lek o bad =)




Sommar o sol har det varit i några dagar. Utelek o Picknik är en del av det jag gjort. Det mesta jag har gjort är att leka med mina kompisar =)




Vi har även hunnit med att fira Morbror Fredrik som fyllde 23 den 31 Juli =) Vi passade även på att fira Louise som fyllde 18 den 27 Juli =) GRATTIS till er =) Efter kalaset gick vi ner på kajhörnet och badade lite. Det va faktiskt rätt varmt i vattnet =)


Härliga sommar =)


O Godis har jag givetvis hunnit med att äta och =) Fick en stor godisnapp av Mamma =)


Ja jag och Thilo har varit hemma hela den här veckan. Bobbas har varit ledig =) Så skönt att slippa gå på dagis =)

Fast idag fick vi gå dit några timmar eftersom både Mamma och Bobbas jobbade. När vi kom hem gick jag o lekte med Filippa o henne lekte jag med nästan hela kvällen. Blev lite lek med Cleo på kvällen när det va dags för Filippa att sova eftersom dom ska åka på semester imorgon.

Men nu ni ska ni veta att jag har semester i 2 veckor frammåt =) Underbart tycker jag =)
På söndag kommer Mormor o Mats hit och hämtar mig och Thilo, Då ska vi få ha lite semester med dom helst själva =) Det ska verkligen bli super roligt och jag längtar superduper mycke =)

Sen hoppas jag även att jag ska få ha lite semester med Pappa. Men han måste ju jobba så mycke hela tiden =( Men jag tror nog att vi ska hinna hitta på nå roligt =)

Men nu ska jag ta o krypa ner i sängen. Imorgon hoppas vi på finväder så att vi kan vara ute o leka hela långa dagen =)

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0