Disco Kalas =)

Ja ni i år har jag ju fått ha mitt allra första barnkalas =)
Disco kalas blev det såklart och jag hade jätte roligt =)


Vi började kalaset med en massa glass =)










Haha, Skulle visa att min tunga blev alldeles blå av Mammas maränger =)


Dansa Dansa =)


Nellie och Emma va så snäll så dom hittade på en massa roliga dans lekar med oss =)


Cleo vann hela havet stormar =)


Jag gillar att sitta på golvet o snurra när jag dansar, haha =)


Vi hade verkligen jätte roligt och jag är super nöjd med mitt kalas =)




Det här fick jag av Whilda =) Det är en soffa, Bärbar dator, telefon, böcker och söta kanin tofflor =)


Det här superfina sminksettet fick jag av Saga =)



Det här fick jag av Emma, Nellie och Emelie =)


Den här fick jag av Cleo så att jag kan köpa nå fint själv =)


Dom här fick jag av Rasmus =)


Och det här fick jag av Alex och LillTindra =)

Jätte mycke roliga och fina saker har jag fått och jag tackar er alla för dom =)


<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0