Veckan som varit

Mamma hade ju bestämt att jag skulle vara hemma o vila hela veckan o det ha jag varit.
Jag ha fått lekt lite med Cleo o Verna men inget dagis och jag har inte fått vara ute o busa något.

Man jag har haft en bra vecka hemma. Lekt massa på rummet och tittat mycke på barnprogram o myst med Mamma =)

Medecinen har gått jätte bra att ta. Har busat lite med Mamma varje gång o sagt att hon måste tvinga i  mig den precis som första gången jag skulle ta den men när jag ha lagt mig ner så gapa jag bara utan att protestera, Haha

Jag är jätte pigg o mår jätte bra faktiskt. Förutom att jag är lite extra gnällig om något inte går som jag vill.

Men det blir bättre =)

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0