Hoppar till den 23 Juni =)

Först säger vi Grattis till Alexander som fyllde 4 år =)
GRATTIS!!!


Jag va på dagis på dagen till klockan 14, När Mamma hämtade mig spöregnade det ute. Det va inte så roligt.
När vi kom hem packade vi färdigt det sista i husvagnen.
Jag tycker det är jätte spännande att var ai husvagnen o grejja.
När Bobbas slutade jobba va det dags att sätta sig i bilen och åka till Mormor o Mats =)

Jag sov hela vägen dit så när jag kom fram va jag utvilad o glad.
Emma, Nellie och Emelie va redan i Graninge så jag lekte med dom tills Mamma kom o frågade om jag ville åka med till Bobbas pappa. Det ville jag såklart så vi hoppade in i bilen o åkte.
När vi kom dit fick jag mig en glad överraskning.
Caroline va oxå där =)
Jag busade med henne i flera timmar och det va jätte roligt.
Men Bobbas pappas fru va lite konstig tyckte jag, Hon pratade så konstigt.
Hon kommer från Thiland så hon pratade Engelska med oss o det kan ju inte jag.
Fast jag fick lära mig lite o hon fick lära sig lite svenska =)

När vi kom tillbaka till Mormor lekte jag lite mera med Emma, Nellir och Emelie o så åt vi lite mat o sen va det dags att krypa ner i sängen o sova lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0