16 Juni

Idag ha jag varit på dagis igen =) Vi har varit ute nästan hela dagen på dagis eftersom vi äntligen ha haft fin väder igen. Så roligt att vara ute o leka i solen.

När jag kom hem från dagis gick jag till Cleo o sen ha jag varit med henne tills nu när jag ska sova. När det bara är hon o jag så har vi verkligen jätte roligt. Synd bara att vi hittade på bus så att jag fick gå in, Haha.
Vi lekte i grillen o smetade sot i ansiktet på varandra så att vi va aldeles svarta.

Det tyckte inte Bobbas va nå bra så han sa att jag fick gå in o precis då kom Mamma hem från affären o då tyckte hon samma sak. så typiskt lixom.

Men nu ska jag krypa ner i sängen o titta på en film.

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0