Helgen med Pappa =)

Jag ha ju glömt att skriva om helgen hos Pappa =( Fast jag ha ju inte haft så mycke tid för det heller. Jag vill bara vara ute o leka med mina kompisar ju.

Men iallafall så kom Pappa o en arbetskompis till han som heter Markus hit o hämtade mig. Vi åkte bil hela vägen till Östersund o det gick jätte bra. Dom första 10 Milena så satt Pappa o läste böcker för mig och sedan somnade jag o sov resten av vägen.

När vi kom fram till Östersund så gick jag o Pappa på en leksaksaffär där jag fick köpa lite leksaker som jag kan ha hos han. Jag ha ju bara ett rum där, Inget att leka med. Men nu ha jag lite saker iallafall. Jag kunde ju inte få lika mycke som jag har hemma men samtidigt så kommer vi inte va hemma o laka så mycke när jag är där heller.

På fredagen va jag, Pappa o en kompis till Pappa o hans dotter på ett ställe som heter Djungelhuset o där hade jag superroligt. på kvällen åkte vi hem till Pappas gamla chef där jag badade o hoppde studsmatta o lekte med Pappas chefs barn som hade jätte mycke roliga o fina leksaker.

På Lördagen va det dags att åka hem igen. Markus körde oss hem o denna gång åkte även Paula med oss.
Resan hem gick lika bra som den dit.
När jag kom hem så sprang jag ut o busade med mina kompisar direkt.
Mamma hade fullt upp med tårtbakning o pyssel inför Thilos dop.

Ja det va helgen hos Pappa det o tyvärr ha jag inga bilder på det. Mamma ha glömt att fråga Pappa efter det.

<3 Puss Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0