14 Februari

Alla Hjärtans dag =) Alltså är det min dag eftersom jag är Mammas hjärta. Ja Thilo är ju oxå Mammas Hjärta så han får väll dela den här dagen med mig då =)

Vi va iallafall bara varit hemma o myst o så ha jag o Mamma varit på Ica o på blomaffären där vi köpte en blomma till Bobbas och en till Morfar o Sara =)

Vi fick en blomma i kassan på Ica vi. En rosa ros va det o den tyckte jag va jätte fin =)

När vi kom hem så såg jag en jätte stor blomma på vardagsrumsbordet. Den hade Bobbas varit o köpt till Mamma medans vi va på Ica =)

På Kvällen va vi till Morfar o Sara på Alla Hjärtans Dag fika =) Där fick vi lite paket. Jag fick en Mugg som jag ska måla själv som jag sedan kan ha till frukost när jag ska dricka oboy.

Idag ha jag varit på dagis igen =) Har ritat o målat o limmat o busat. Jätte roligt ha det varit iallafall. Sen ha jag målat på muggen som jag fick av Morfar o Sara i Alla Hjärtans Dag Present =) Den är inte fördig än så ni får se det en annan dag. Sen ha jag o Mamma målat massor med vattenfärger o så ha vi spelat kort.

Nu ska jag ta o lägga mig i sängen o titta på film för jag är trött som en tok.

God natt på er

<3 Puss Puss <3

Mammas blomma från Bobbas
Mammas Blomma Från Bobbas =)

Bobbas blomma från Mamma
Bobbas Blomma Från Mamma =)

Alla Hjärtans Dag middag =)
Alla Hjärtans Dag Middag =)

Min fina present från Morfar o Sara =)
Muggen jag fick av Morfar o Sara =) Ni ska få se när den är färdigmålad oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0