Önskelista

Ja lite sent kanske eftersom dom flesta verkar ha handlat redan.

1: Kläder 110/116
2: Pressentkort på Birsta så jag kan välja och köpa kläder själv =)
3: Nya Skridskor behöver jag oxå =)

Ja det där är ju 3 saker som jag är i behov av o som Mamma ville att jag skulle önska mig eftersom jag har växt ur alla mina kläder och jag har hål i alla mina tights o nu när jag äntligen tycker om mjukiskläder så är dom för små =(

Nu ta vi leksakerna o sådant som jag pekat ut i katalogerna =)

3: Pet shop vill jag ju alltid ha. Finns i alla leksaksaffärer =)
4: Askungen spel
5: Vem där spelet
6: Solskenshuset LEGO
7: Prinsessutklädning
8: Lalaloopsy
9: Barbie Dockor + Möbler. Prata med Mamma om vad jag har eller spara kvittot =)
10: Hello Kitty Husbil
11: Mineez smyckes studio
12: Bratz
13: Justin Bieber sängkläder
14: Penbo (Den interaktiva Pingvinen)
15: Radiostyrd hund
16: Chou Chou lär sig gå docka. Den ha jag velat ha i många år men än ha jag inte fått den. Haha
17: Play-doh kak set och Pizza set
18: En egen bankomat som man stoppar riktiga pengar i. Den finns att köpa på City Gross för 99,95:-

Ja ni där ha ni en lista. Från nr 3- 17 finns på ToysRus =)

3:  4: 5:
6:
8: 10: 11: 12:
13:
14: 15: 16:

Ja nu ha jag letat reda på lite bilder till Önskelistan oxå. Numret på bilden är Numret i lisan =) Hittade inte bilder till alla.

Men det är lite av vad jag vill ha. Men jag är en tjej på 4 år så jag vill nog hellt ha alla leksaker som finns plus lite till =) Haha

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0