6 December

Idag har jag varit på dagis o lekt o pysslat. Såå roligt =)
När vi skulle gå hem så ville jag att Verna skulle följa med oss hem men det gick ju inte sa Mamma. Då skulle ju Vernas Pappa fundera på vart hon tagit vägen när han kom till dagis för att hämta henne.

Så jag fick gå hem med Mamma o Thilo istället.
När vi kom hem så plockade Mamma fram ett pepparkakshus som vi skulle bygga. Men jag va ju lika intresserad som vanligt så jag tittade på fil o tjatade om att få gå till Verna medans Mamma fixade huset =)


Så här blev det. Nu är det bara snön o tomtarna som fattas =)

Efter middagen fick jag äntligen gå till Verna för då hade hon kommit hem. Men när jag kom dit så fick jag inte komma in till dom o då gjorde jag något jag inte får göra. Jag gick till Reyja istället utan att gå hem till Mamma o berätta det =( Så när Mamma gick till Verna för att hämta hem mig så va jag ju inte där =(
Då blev det hem o i säng ögonaböj =(

<3 Puss Puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0