20 och 21 Augusti

Japp både Lördag o Söndag va vi på Selånger Marknad =)
I Lördags va vi dit med Sanna, Fredrik, Enya, Frida, Tony o Madde o regnet de bara öste ner, Haha
Vi va dyngsura o det va inte så speciellt roligt att vara där. Tur va väll att det inte va kallt oxå. Mamma hade ju inte alls tänkt på att det skulle börja regna så hon hade ju inga regnkläder o inget paraply heller =( Lånade ett regnskydda av Sanna o Fredrik till Thilos vagn iallafall men till o med han va dyngsur när vi kom hem.
Men vi lyckades iallafall köpa munkar och en klänning till mig =)


En sån här klänning fick jag o jag kan lova att jag ha tjatat om just en sådan varje gång vi varit på marknad o nu äntligen fick jag en o den är såååå fin =)

Tyvärr fick jag inte åka nå karuseller idag eftersom det regnade så mycke o ingen sockervadd fick jag heller. Mamma sa att den bara skulle regna bort =(


O eftersom det va så dåligt väder på Lördagen så tog Jag, Mamma, Thilo, Sanna o Enya en tur idag oxå =)
Idag va det soligt o fint o nästan för varmt. Men det va roligare att vara där idag iallafall. Men jag åkte inga karuseller idag heller. Jag kom ju på att det inte är så kul att åka ensam så jag köpte bara en sockervadd istället o den va god kan jag lova. O jag hade sockervadd i hela ansiktet innan jag va färdig med den, Haha

Efter det o en liten sväng till på marknaden så va jag trött o ville åka hem så då ringde Mamma till Bobbas som kom o hämtade oss =)

Hemma ha jag busat med alla kompisar, enda tills jag ramlade på en grusfläck o till o med slog en kullerbytta. Usch va ont det gjorde på mina knän o mitt huvud =(

Nu ha Mamma plåstrat om mig o jag ska krypa ner i sängen =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0