18 Augusti

Dagis Dagis världens bästa dagis, Ja jag bara älskar att få gå på dagis. Det är sååå roligt på Karlavagnen o jag fick med mig min bästaste fröken o det är Marie. Jag kramas med henne hela dagarna =)

Idag kom Mamma, Thilo, Fanny och Axel o hämtade mig på dagis. Ja tycker det är så roligt när Mamma ha någon med sig som jag kan visa upp på dagis. O jag älskar när Thilo är med o hämtar mig för då få jag visa upp min lillebror för alla.

Hemma ha jag som vanligt lekt med mina kompisar. Jag har börjat vara lite med Verna igen o så leker jag såklart med Cleo =)
Igår hade vi dans fest ute. Men jag fick mest sitta o titta på. Cleos syster o hennes kompisar tyckte att dom va bättre än oss som är mindre =( Men det va lite kul att titta på dom oxå.

Idag ha vi bygt älvslott i sanden o lekt en massa. Jag råkade även putta Sebb så han blev ledsen, men det va inte meningen de blev så eftersom han nöp mig i armen så att det gjorde jätte ont o min reaktion blev då att jag råkade putta honom o då blev hans Pappa arg på mig. Han är alltid arg. Men det va ju inte meningen ju.

Nä nu får det vara bra för idag. Imorgon är det hemma mys dag med Mamma o Thilo =)

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0