15 Augusti Birsta, Mormor o Vårcentralen

Ja idag ha Jag, Mamma o Thilo varit på Birsta med Mormor o Mattias. Mattias ha ju flytta till egen lägenhet så han skulle handla till den. Vi va mest inne på Ikea o där fick jag leka på Leklandet o gud va roligt det va o vad jag ha längat efter att få göra det =)
Men man får ju tyvärr bara vara där i 1 timme o inte va Mattias färdig inne på Ikea då inte. Nej nej, jag fick allf följa med där inne o handla oxå. Men mitt i allt tog vi en paus o sprang över på donken o åt lite mat sen tillbaka på Ikea o handla färdigt.

När vi va färdiga där va klockan så mycke så då kom Bobbas o hämtade oss för vi skulle på Vårdcentralen.
På vårdcentralen fick jag träffa en doktor som ställde en massa frågor och klämde på min mage. O jag va JÄTTE duktig faktiskt. Jag grina inget alls o jag bråkade inte heller.
Doktorn skrev ut 2 mediciner till mig som jag ska ta i 10 dagar o sen får vi se om det blir bättre av det.
När vi va klar fick jag följa med doktorn till en låda med småsaker i o där fick jag välja en sak som jag ville ha. Jag valde en ring =)

När vi kom hem gick jag till Filippa o lekte.

<3 Puss Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0