5 April

Dagis Dagis Dagis =) =) =)
Tjoho va roligt de va att få gå på dagis igen. Såååååå roligt att leka med kompisarna.

Bobbas hämtade mig på dagis idag eftersom Mamma inte hann hem från Birsta, Hon har varit där med Thilos kompisar o deras Mammor =)

När vi kom hem stannade jag ute o cyklade o efter en liten stund kom Mamma o Thilo hem.
Jag har lekt ute nästan hela dagen o sen ha jag oxå varit med Cleo hos mig o hos henne =)
Jag ha lärt Cleo att man måste vara snäll, Haha

Sen kan jag berätta att min cykel faktiskt är lite liten, Jag skulle ha haft en ny, Kan ju nästan vika benen dubbel o trampa med knäna, haha

Den här va väll söt ??
Den här va väll lite söt va?


Nu ska jag to o krypa ner i sängen

Natti Natt

<3 Puss Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0