30 September 2010 =)

Ja jag va ju duktig på att skriva ett tag men sen hamna jag på latsidan igen. Haha =)

Men jag ska berätta om det viktigaste vi ha gjort som jag kommer ihåg iallafall.

Den 23 September
kom Morbror Ante hit o hämtade oss på kvällen. Han körde oss till Mammas kusin Jessika för att vi skulle hämta en GPS. Jag somnade ganska omgående så jag fick aldrig träffa Jessika. Haha

Den 24 September gick mest åt till att packa o grejja. När jag låg o sov så kom Jossan o Ante till oss. Dom kom sent på kvällen så det va natti natt för dom oxå direkt när dom kom =)

Den 25 September väckte Mamma mig jätte tidigt. Hon klädde på mig mina kläder o Bobbas bar mig ut till bilen som stog fördigpackad utanför dörren.
Denna dag va nämligen den dagen som vi skulle till Stockholm för att hämta Tigra =) Vi åkte jätte tidigt bara för att Mamma trodde att jag skulle sova mesta delen av vägen ner till Stockholm men jag sov bara ca 10 min före Tönnebro för där vaknade jag när Bobbas o Jossan skulle byta plats o sen va jag vaken hela vägen =)
Men jag va snäll hela tiden o gnällde inget alls.

I Stockholm har vi kramats med Tigra o hennes bebisar o så va vi ute o lekte i lekparken. Mira ha en dotter som heter Tindra o så kom en kompis till Mira med sina 2 barn så vi hade fullt upp =) Miras kompis dotter stannade kvar hos oss för att hennes Mamma skulle åka långt för att hämta en hund. Så vi tjejer lekte hela kvällen lång.
Vi åt Tacos, chips, ostkrokar o godis oxå =)

Den 26 September va dagen vi skulle åka hem, Men jag hann med att leka med LillTindra ett tag o så hann vi vara med när en av Tigras bebisar flyttade hemmifrån =) Cola den vilda fick flytta till en egen familj.

När Jossan o Ante kom så packade vi in i bilen o begav oss hemmåt =) O denna gång fick Mamma som hon ville. Jag sov nästan hela vägen hem =) Vi stannade o åt lite mat i Tönnebro bara eftersom det va middagsdags då.
Sen va vi även in till Jessika o lämnade tillbaka hennes GPS.
När vi kom hem va det dags att att sova för natten. Som tur är så va jag så trött så jag kunde sova.

Den 27 September
Va vi mest bara hemma o gjorde massa saker hemma. Mamma ha börjat städa inför att Gammel Mormor o dom kommer hit på Lördag. Hon ha ju så ont så hon kan bara göra lite i taget.
Jag ha varit ute o lekt o så oxå.

Den 28 September
Va det dags för dagis igen =) Åh vad jag har längtat till de. Jag ha så tråkigt när jag är hemma på dagarna.
På kvällen va vi till Stina för att hon ha fyllt år. Vi fick massa fika o jag fick busa med Stina o Oliver =)

Den 29 September Jag ha varit på dagis o busat. Idag ha vi haft Gympa som jag älskar så mycke. Hemma va jag ute o lekte en stund o så ha jag tittat på film. Hann inte med så mycke eftersom Sara kom o hämtade oss strax efter 4. Mamma o Bobbas skulle på föräldraträff igen. Vi släppte av dom där o sen åkte vi hem till Morfar o Sara o hämtade Oliver o så åkte vi tillbaka till nästan samma ställe som vi släppte av Mamma o Bobbas på.
Vi skulle tydligen på badhuset o bada. Mamma hade inte berättat det för mig så de blev en överasskning =)
Efter badet blev det pizza precis som dom andra onsdagarna som Mamma o Bobbas varit på möte.
Sen va det hem o sova som gällde.

Den 30 September
är idag det. O idag ha ja varit på dagis igen o efter det gick jag ut o lekte en stund o sen ha jag o Mamma bakat lite o lagat middag. Nu på kvällen ha jag suttit o tittat på barnprogram på tv:n o nu är det dags att sova snart. Jag vill titta på film.



Leker hemma hos Mira o Tindra
Tigra myser på soffan hemma hos Mira
Miras Tindra

Miras Tindra o Bobbas leker

Ja där fick ni lite bilder oxå.
Nu ska jag ta o sova för imorgon ska jag städa mitt rum ha Mamma sagt.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0