12 September 2010

Idag ha jag varit på dunder bra humör tycker Mamma. Lite gnäll blir det alltid men annars ha jag varit jätte glad o busat med Mamma =)

Mamma o jag låg i sängen jätte länge imorse o det va skönt. Sen när vi klev upp började vi med en stor genomgång på mitt rum. Vi ha gått igenom alla mina leksaker o plockat bort sådant som jag inte leker med o kastat sådant som är trasigt =) Nu är mitt rum jätte städat o fint =) Tack Mamma <3

Ja så mycke mer än det ha vi inte hunnit med eftersom det tog väldigt lång tid.
Det blev en massa bus där mitt i allt städande hela tiden så det kanske tog lite längre tid än vad det borde ha gjort. Haha =)

Nu ska jag titta på film o sova så att vi kan hitta på massa bus imorgon oxå =)

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0