Helgen hos Pappa

Den 21 Oktober körde Mormor mig till Pappa som va i Långsele hos Farmor o Farfar. Jag skulle vara med dom hela helgen eftersom det va så länge sedan jag träffade dom plus att Wille skulle ha kalas =)

Vi har iallafall busat massor o haft jätte roligt =)

På Fredagen va vi in till stan o kikade runt lite =) Jag fick En jätte fin tröja och en mössa av Pappa
Mössan jag fick av Pappa =)
Tröjan jag fick av Pappa =)

Eftre turen på stan va vi upp på Konsum som skulle ha barnkalas med massa skojj. Men när vi dit konstaterade vi att det inte va på Fredagen utan på Lördagen. Haha Man jag knäppte kort hos fotografen som va där iallafall =)

På Lördagen va vi tillbaka på konsum för att gå på det riktiga kalaset =)
Men jag blev jätte rädd för en björn dom hade där. Clownen den gick bra men björnen va läskig Haha.

Ja jag vet inte vad mer jag ska berätta. Vi ha gjort massa saker men det är svårt att komma ihåg allt. Ska se om Pappa ha lite bilder istället =)



Ja där fick ni lite bilder. Nu måste jag ta o sova lite.

Natti Natt
<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0