Jag har fått en Lillebror =)

Ja HEJ allihopa!!

Nu ha det gått över en vecka sedan jag skrev igen, men det ha varit fullt upp här hemma.

Jag har nämligen fått en Lillebror =)

Lördagen den 30 Oktober åkte Jag, Mamma, Bobbas och Daniel bort på Birsta. Vi skulle på Barnenshus och Ica o Daniel skulle på Ikea o lämna tillbaka nått han köpt fel.
Tyvärr så hade Barnenshus stängt så det blev inget av det, O inte blev det nå Ikea för oss heller, Daniel fick gå in ensam för Mamma hade så ont i magen. Hon kunde inte gå sa hon.
Men Ica gick vi in på iallafall för Mamma skulle handla där vare sig hon hade ont eller inte.
Hon fick åka rullstol inne på Ica medans vi handlade för hon hade verkligen jätte ont i magen sa hon. Vi handlade fördigt o sedan åkte vi hem o Mamma gick o la sig i sängen. Efter en liten stund tog Bobbas mig under armen o sprang in med mig till grannen o lämnade mig där o sa åt Daniel o köra fram bilen.

Jag fattade ingenting men jag vart då kvar hos Emma o Daniel iallafall o så fick jag sova hos dom på Alex rum. Det va roligt tyckte jag =)

På Söndag förmiddag kom Mormor o hämtade mig hos Emma o Daniel. Vi gick hem till oss o städade undan lite o sedan åkte vi till sjukhuset för att hämta Mamma, Bobbas och min Lillebror Thilo =)

Himla konstigt det där. Mamma som varit så tjock va helt plötsligt smal o så satt hon där med en liten bebis istället, som dessutom är min lillebror. Helt knstigt, men han är jätte söt.

Ja det va verkligen en händelserik helg det där =)

Här kommer lite bilder på Thilo =)



Nej vet ni vad, Ni får bara en bild på honom nu för han ska ju faktiskt få en egen blogg. Han kan få visa bilderna själv faktiskt. Mamma håller på att fixa till det, men de är något som är fel så det tar lite tid. Men jag säger till när den är färdig så ni kan kika in där o titta på honom =)

På den här bilden är han iallafall 2 dagar gammal =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0