Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Jag är världens suraste o bråkigaste lilla tjej just nu. Mamma kallar det 3 års trotts. Haha
Fast hon tycker att jag är bra söt oxå o tur är väll det.

Bestämd är jag o får jag inte som jag vill så blir jag jätte arg o det är bara jag som gäller. Ingen annan.
Vill inte  jag vänta tills Mamma har ätit upp innan jag ska bygga pussel med henne så gör jag banne mig inte det. Kommer hon inte så lägger jag mig på golvet o skriker istället o hoppas på att hon kanske kommer då.
Men det gör hon ju inte =( Så jag blir ännu argare. Då får jag gå på rummet o skrika istället. Mamma tycker inte om att lyssna på mig.

Aja. Annars så har vi inte gjort så mycke i helgen. Bara varit hemma o busat. Morbror Fredrik har varit med oss hela helgen.

Igår va jag på dagis o när Mamma hämtade mig så åkte vi til stan o va med Mattias en liten stund =) Han va ute o letade Apu plats. Det gick inte så vidare värst bra, men det ordnar sig nog.

När vi kom hem skule vi göra mat men då ringde Fredrik o ville bjuda på hemma Pizza så det fick han väll det då.
När vi hade ätit åkte han hem o jag gick o la mig. Jag va jätte trött. Så trött att jag inte ens sa något till Mamma. Jag bara klädde av mig o gick o la mig. Haha.

Idag är det dagis o jag ska busa tok mycke även fast jag inte alls ville gå dit idag. Ville vara hemma o titta på film. Hehe
Men jag får göra det sedan när jag kommer hem.
Nu ska jag busa vidare.

<3 Pus Puss <3

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Jag vet en annan dam som oxå kunde bli så där arg när hon inte fick som hon ville, hon låg på golvet i affären o bara skrek o mamman bara gick, efter en stund kom lilla damen efter!! Gissa vem hon var??? Jo precis DU Bea kunde bli riktigt arg, när du var liten det minns jag så väl de ggr vi var till er. Sådan mor sådan dotter =o).... hihihi

Men det går över som tur är men det är sååå drygt när man lever i det.



ha de så bra o hälsa alla

Kram

Moster Malin

2010-03-03 @ 12:30:15
Postat av: Anonym

Haha. Jag minns det som att det va Fredrik som låg på golvet o skrek. Men vi kanske va lika. Tindra är inte så att hon ger sig o kommer, hon kan ligga o skrika väldigt länge. Helt hopplös, Men när hon inte är arg så är hon världens goaste o ska pussas o kramas. Haha =)

2010-03-03 @ 14:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0