Dagis

Japp, Dagis har jag varit på idag =) Det är roligt att vara där o leka med kompisarna.
När Mamma hämtade mig a vi ute o busade. Jag o whilda satt i en snöhög o gjorde mat till varandra =)

När vi kom hem tittade jag på film som vanligt. Mamma tycker att jag tittar väldigt mycke på film. Men jag tycker ju om det =)
Sen ha jag gjort halsband med pärlor o så ha jag varit ute o lekt en stund.
Morbror Fredrik har varit här oxå så jag ha busat lite med honom.

Men nu är det dags att sova. Det blir en Lååååååååååååååååååång dag på dagis imorgon. 8-17, jag kommer va helt slut när jag kommer hem. Men både Mamma och Bobbas jobbar.

Natti Natt

<3 Puss Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0