Världens duktigaste tjej

Ja det är vad jag har det.
Nu när hon har varit hos Farmor och Farfar så har hon nästan inte använt nån blöja. Hon kissar på toan. Såååååååååå duktig så =)

Vore verkligen kanon om hon kunde sluta helt med blöja. På dagarna till o börja med alltså. Hon verkar inte vilja göra Nr 2 på toa än men det kommer väll det oxå.

12 slaget missade hon igår oxå. Hon somnade före 11 tro jag det va. Då va hon helt slut
Idag har hon varit ute o åkt pulka med Ninni och just nu är dom nog hemma hos Hanna, Emil och Wille.
Dom skulle bjuda på middag idag.
Imorgon är dom bort bjuden på middag igen, då ska dom äta med Mona, Kent, Magnus, Helen, Albin, o kanske Maria o hennes familj. Vet inte vilka som skulle vara med. Men jag vet att Tindra ska få träffa Albin iallafall =)

Sen på söndag kommer min sessa äntligen hem igen. Hon åker med Ninni och Robin då.

Slänger in en bild på en jacka jag spanat in åt Tindra. Skulle passa utmärkt till våren.
Det är visserligen ett tag kvar tills hon fyller år men man kan ju börja önska nu iallafall. Hehe

Önskan till Födelsedag  Jacka Hm 299kr

Hittade denna på Hm:s hemsida. 299kr kostar den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0